22/3-13 Brutalt, så jävla brutalt :)

FY SATAN!!! Vad mina ben bränner. Mötte upp Jennifer idag på gymmet, pressade axlar :)
Men så körde vi även av ett Body Pump pass, ny release.
Var riktigt bra faktiskt, men de ingår ju en hel del BEN i dom där passen.
Säger bara AJ, brutalt med AJ. de värker nått otroligt nu. Ligger i soffan helt utslagen. Orkar inte röra en fena hahahah
Kl e kvart över 10 och jag funderar helt tok serigöst på och gå och lägga mig ;)

INTE KÖRA BEN DAGEN INNAN BODY PUMP !! ;)

Ja ja blir väl och sova snart vilket som. Jobb imorrn. Sollentuna denna gång.
Men nu e det sista jobb helgen på ett tag. Bra för nu börjar jag känna mig lite sliten :)
Skulle verkligen behöva sova ut, typ sådär en 24 timmar eller nått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0