24/3-13 Sollentuna

Tävlingen har rullat på hela helgen. Slutade hyffsat tidigt både igår och idag. Hade hoppats på att hinna till gymmet idag men så mycke tid fanns de ju tyvärr inte :(
Tur att jag har mitt "hemma gym" iaf :)
Är perfekt sånna här dagar.
Så hade jag sån tur att tvättstugan va ledig, så fick de gjort också + lite standard städning.

Ska försöka sova nu trotts alla tankar och funderingar som flyger runt i huvudet på mig.
Önskar ibland att jag bara kunde stänga av och varken tänka eller känna nånting.
Hur jag än försöker så försvinner inte människan ut huvudet på mig. Tror väl visserligen inte att jag vill de, men är fortfarande ovissheten som spökar.
Varför är sånt här så svårt? Varför är jag så feg? Vad fan ska jag göra?

Jag checkar ut ... Imorgon är en ny dag, hoppas jag får lite rätsida på allt de här snart. Funkar inte och ha det såhär !! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0