28/2-13 Namnsdag och grejer ;)

Fan då har man namnsdag för andra gången denna månad hahah
Fick fler grattis idag än när de va Alexandra, lite komiskt :P

Imorgon bär de av mot Kumla med simmarna, de e tävlingsdags och så klart tränarn e på plats :)
Åker direkt efter jobbet imorgon. Skönt att jag kunde ta låne bilen. Litar inte riktigt på att traktorn håller under långfärder ;)

Han me allt jag skulle idag :D
Slapp jobb nr 2 vilket va tur annars hade jag aldrig hunnit me och träna vilket jag kände va behövligt.
Tar me mig båda badkläder & träningskläder i helgen. Nån slags träning måste jag hinna me.
Tror inte jag kommer orka imorgon bitti blev lite sent ikväll.
Men de vare värt :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0