31/3-13 Kodnamn Lisa :)

Nu har jag ÄNTLIGEN varit och sett sista Johan Falk filmen ... Kodnamn Lisa. Den va så jävla värd och vänta på, e så glad att jag höll mig & såg den på bio :)
Men det har varit svårt

Va på Power Walk med Nova imorse, till Maxi och tillbaka. Så jävla fint vänder så passade med en promenad :)
Sen åkte jag till gymmet men vart lite otaggad, va mycke folk & ALLT jag skulle ha va upptaget :P
Men jag körde då gott de gick så passade jag på & sola när jag ändå va där.

Har haft sån obehaglig klump i magen hela dan :(
Hatar när de känns dom nått e fel & man kan inte göra nånting. Bara gå runt & vänta. Finns Inge värre. Hoppas de löser sig för detta är jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0