9/3-13 woop woop

Agerade fylle taxi igår haha, priset man får ta när man e nykter ;)
Ne men hade en bra kväll, efter jobbet mötte jag Matte & packet på Segersjö pizzan och lärde mig kasta pil :P
När dom stängde bar de av ner till Liet, satt där ett par timmar och snacka skit.
Man e ju så snäll & väntar på att fanskapen vill åka hem hahaha

Idag ringde kl strax efter 7, upp till jobbet och gymma med simmarna för att sedan åka till gymet och braka av Body pumpen <3
Så har jag städat & fixat, sen har jag hängt hos Alex me henne & Kaj. Blev faktiskt lite melodifestivals tittande :P

Nu ligger jag i min varma, goa, underbara säng <3
fick jag välja skulle jag aldrig gå här ifrån :P
Imorgon ska jag träffa min favo Carro :D
Så blir de jobb & gym. Fucking awesome Söndag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0